Лот 298883-ИОИП1: Услуги по страхованию прочие, кроме страхования жизни

Көріп шығу - 2

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по страхованию прочие, кроме страхования жизни
Мемлекеттік тілде атауыУслуги по страхованию прочие, кроме страхования жизни
ТЖҚК коды65.12.90
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуги по страхованию гражданско-правовой ответственности владельцев автомобильного транспорта (согласно технической спецификации)
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеАвтомобиль көлігі иелерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін сақтандыру бойынша қызмет көрсетулер (техникалық ерекшелікке сәйкес)
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2022
АйыҚаңтар
Жеткізу мерзімі орыс тіліндесогласно условиям договора
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдекелісім шарт талаптарына сәйкес
Толық бағасын есептеп шығару

50 000,00 ₸ x 1 Бір қызмет = 50 000,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

50 000,00 ₸ x 100% = 50 000,00 ₸

Тапсырыс беруші"АЛМАТЫ" ӘЛЕУМЕТТІК-КӘСІПКЕРЛІК КОРПОРАЦИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАлматы қ., Бостандық ауданы Байзаков көшесі, 3031.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 46379-1


Мемлекеттік тілде атауыУслуги по страхованию прочие, кроме страхования жизни
Орыс тілінде атауыУслуги по страхованию прочие, кроме страхования жизни
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2022-02-10 11:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2022-02-14 09:00:00 2 года назад
Ұйымдастырушы"АЛМАТЫ" ӘЛЕУМЕТТІК-КӘСІПКЕРЛІК КОРПОРАЦИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіКоммерциялық ұсыныстар сұрау
Шақырылғандар арасындағы сатып алу

Лицензиясы және / немесе рұқсат құжаты бар әлеуетті өнім берушілер арасында сатып алу
Сатып алу түріҚызметтерді сатып алу
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТехническая спецификация закупаемых услуг_страхование.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_46379.pdf