Лот #62306: Лабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
Мемлекеттік тілде атауыЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
ТЖҚК коды32.30.15.10.10.10.00.01.1
Орыс тілінде сипаттамасыЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2020
АйыСәуір
Жеткізу мерзімі орыс тілінде60 календарных дней с даты вступления договора в силу
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде60 календарных дней с даты вступления договора в силу
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
Қазақстанг.Нур-Султан, район "Есиль",Керей, Жанибек хандар, 5/11.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 21092


Мемлекеттік тілде атауыЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы Школы Медицины: комплект 41
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2020-03-20 16:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2020-04-02 08:30:00 4 года назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіМаркетингтік зерттеулер
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 5 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларытех спец для портала.XLSX
Келісім-шарттар жобаларыТиповой договор 3.1. ТМЗ (1).docx
Келісім-шарттар жобаларыУсловия проведения электронных закупок ТМЗ.docx
Келісім-шарттар жобаларыФорма КП (1).xlsx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_21092.pdf