Лот #488112: Оқу жұмыстары мен ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруға арналған зертханалық шығын материалдары: №33 өтінім (329)

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для реализации учебных работ и научно-исследовательских проектов: заявка №33 (329)
Мемлекеттік тілде атауыОқу жұмыстары мен ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруға арналған зертханалық шығын материалдары: №33 өтінім (329)
ТЖҚК коды20.59.52
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2024
АйыҚараша
Жеткізу мерзімі орыс тілінде90 календарных дней с даты заключения договора
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдеШартқа кол қойылған күннен бастап 90 күнтізбелік күн
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанDDP Астана қ., Есіл ауданы, Қабанбай батыр даңғылы 53, блок С4, 5031.000

Құжаттар

Барлығы 1 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Техникалық сипаттамаларMitwork. Тех. спец. к заявке химия_сборная 2024.xlsx


Хабарландыру жөнінде ақпарат 141810


Мемлекеттік тілде атауыОқу жұмыстары мен ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруға арналған зертханалық шығын материалдары: №33 өтінім (329)
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для реализации учебных работ и научно-исследовательских проектов: заявка №33 (329)
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2024-11-15 13:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2024-11-26 11:00:00 2 месяца назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіМаркетинговое исследование
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 4 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыПриложение 3. Форма договора о закупках №7 на двух языках (1.1 и 3.1).DOCX
Келісім-шарттар жобаларыТМЗ Условия проведения электронных закупок ТМЗ.docx
Келісім-шарттар жобаларыТМЗ Форма КП (1).xlsx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_141810.pdf