Лот #47645: Услуги по аренде (прокату) предметов декорации и костюмов

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по аренде (прокату) предметов декорации и костюмов
Мемлекеттік тілде атауыУслуги по аренде (прокату) предметов декорации и костюмов
ТЖҚК коды77.29.15.13.00.00.00
Орыс тілінде сипаттамасыУслуги по аренде (прокату) предметов декорации и костюмов
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаУслуги по аренде (прокату) предметов декорации и костюмов
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуги по оформлению и изготовлению декораций для организации запуска прядильной фабрики в г.Шымкент (ул.Жансугирова, 3) в рамках проекта ГК "Textiles.kz"
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездеме"Textiles" МК жобасы аясында, Шымкент қ. (Жансүгірова к-сі, 3) орналасқан иіру фабиркасын іске қосу үшін безендіру және әшекейлендіру қызметтері
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2019
АйыЖелтоқсан
Жеткізу мерзімі орыс тіліндес даты заключения договора по 31.12.2019г.
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдес даты заключения договора по 31.12.2019г.
Толық бағасын есептеп шығару

3 827 000,00 ₸ x 1 Бір қызмет = 3 827 000,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

3 827 000,00 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші«Қазақстанның инвестициялық қоры» АҚ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанЮжно-Казахстанская область, Шымкент Г.А., г.Шымкент,1.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 17501


Мемлекеттік тілде атауыБезендіру және әшекейлендіру қызметтері
Орыс тілінде атауыУслуги по оформлению и изготовлению декораций
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2019-12-19 09:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2019-12-20 10:00:00 4 года назад
Ұйымдастырушы«Қазақстанның инвестициялық қоры» АҚ
Сатып алу әдісіМаркетингтік зерттеулер
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТехническая спецификация_1 ДПО.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_17501.pdf