Лот #432301: (заявка №6861 от 20.02.2024 г.) Расходные материалы по проекту: OPCRP2023004

Көріп шығу - 5

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауы(заявка №6861 от 20.02.2024 г.) Расходные материалы по проекту: OPCRP2023004
Мемлекеттік тілде атауы(заявка №6861 от 20.02.2024 г.) Расходные материалы по проекту: OPCRP2023004
ТЖҚК коды14.12.11
Орыс тілінде сипаттамасы(заявка №6861 от 20.02.2024 г.) Расходные материалы по проекту: OPCRP2023004
Мемлекеттік тілдегі сипаттама(заявка №6861 от 20.02.2024 г.) Расходные материалы по проекту: OPCRP2023004
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2024
АйыМамыр
Жеткізу мерзімі орыс тілінде60 календарных дней
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде60 календарных дней
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанDDP Астана қ. Керей, Жанибек хандар, 5/11.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 124214


Мемлекеттік тілде атауы(заявка №6861 от 20.02.2024 г.) Расходные материалы по проекту: OPCRP2023004
Орыс тілінде атауы(заявка №6861 от 20.02.2024 г.) Расходные материалы по проекту: OPCRP2023004
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2024-04-24 16:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2024-05-04 17:00:00 8 дней назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіМаркетинговое исследование
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 6 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобалары13,34 стр 3.1. шаблон, п.3.1.,ТМЗ, без аванса (обнов) каз.docx
Келісім-шарттар жобаларыПриложение 3. Форма договора о закупках №7 на двух языках (1.1 и 3.1).DOCX
Келісім-шарттар жобаларыТМЗ Форма КП.xlsx
Келісім-шарттар жобаларыУсловия проведения электронных закупок ТМЗ - Жасулан.doc
Келісім-шарттар жобаларыСonsumables technical specification Syed Ali 18022024 HIV gDNA PCR (4257478 v1).XLSX
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_124214.pdf