Лот 456285-ЗКП1: Персонал/қызметкерлерді оқыту қызметі

Көріп шығу - 6

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по обучению персонала/сотрудников
Мемлекеттік тілде атауыПерсонал/қызметкерлерді оқыту қызметі
ТЖҚК коды841311.000.000001
Орыс тілінде сипаттамасыУслуги по обучению (обучению/тренинги/подготовке/переподготовке/повышению квалификации)
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаОқыту (үйрету/тренингтер/дайындау/қайта дайындау/біліктілігін жоғарылату) бойынша қызметтер
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыКурс-практикум "HR: Управление эффективностью и результативностью"
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездеме"HR: тиімділік пен тиімділікті басқару" курс-практикумы
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2024
АйыНаурыз
Жеткізу мерзімі орыс тіліндепо 31 декабря 2024 г.
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде2024 жылғы 31 желтоқсанға дейін
Толық бағасын есептеп шығару

400 000,00 ₸ x 1 Қызметтер = 400 000,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

400 000,00 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші"АГРАРЛЫҚ НЕСИЕ КОРПОРАЦИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАлматы қ.1.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 123427-1


Мемлекеттік тілде атауыПерсонал/қызметкерлерді оқыту қызметі ("HR: тиімділік пен тиімділікті басқару" курс-практикумы)
Орыс тілінде атауыУслуги по обучению персонала/сотрудников (Курс-практикум "HR: Управление эффективностью и результативностью")
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2024-04-16 16:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2024-04-19 16:30:00 14 дней назад
Ұйымдастырушы"АГРАРЛЫҚ НЕСИЕ КОРПОРАЦИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіКоммерциялық ұсыныстар сұрау
Сатып алу түріҚызметтерді сатып алу
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 3 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТех.спецификация на услугу_работу (1).pdf
Келісім-шарттар жобаларыПроект договора на услуги.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_123427.pdf