Лот 506022-ЗКП3: Техникалық газдармен/сұйықтықпен толтыру бойынша қызметтер

Көріп шығу - 3

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по заправке техническими газами/жидкостями
Мемлекеттік тілде атауыТехникалық газдармен/сұйықтықпен толтыру бойынша қызметтер
ТЖҚК коды749020.000.000101
Орыс тілінде сипаттамасыЗаправка (закачка) технических газов/жидкостей
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаТехникалық газдарды/сұйықтықтарды толтыру (айдау)
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуги по заправке техническими газами/жидкостями согласно технической спецификации
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеТехникалық сипаттамаға сәйкес техникалық газдармен/сұйықтықпен толтыру бойынша қызметтер
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2024
АйыАқпан
Жеткізу мерзімі орыс тілінде15 календарных дней
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде15 күнтізбелік күн
Толық бағасын есептеп шығару

519 553,60 ₸ x 1 Қызметтер = 519 553,60 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

519 553,60 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс берушіТОВАРИЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "КАЗАХСТАНСКАЯ АВИАЦИОННАЯ ИНДУСТРИЯ"

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ., Есіл ауданы Объездная дорога 229, Здания 8/11.000

Құжаттар

Барлығы 1 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Техникалық сипаттамаларТС поставка тех.газа1.doc


Хабарландыру жөнінде ақпарат 118727-3


Мемлекеттік тілде атауыТехникалық газдармен/сұйықтықпен толтыру бойынша қызметтер
Орыс тілінде атауыУслуги по заправке техническими газами/жидкостями
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2024-03-20 12:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2024-03-28 12:00:00 2 месяца назад
ҰйымдастырушыТОВАРИЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "КАЗАХСТАНСКАЯ АВИАЦИОННАЯ ИНДУСТРИЯ"
Сатып алу әдісіКоммерциялық ұсыныстар сұрау
Сатып алу түріҚызметтерді сатып алу
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 1 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_120717.pdf