Лот #408640: Лабораторные расходные материалы по заявке №6870 (ТМЗ)

Көріп шығу - 2

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы по заявке №6870 (ТМЗ)
Мемлекеттік тілде атауыЛабораторные расходные материалы по заявке №6870 (ТМЗ)
ТЖҚК коды26.51.33
Орыс тілінде сипаттамасыЛабораторные расходные материалы по заявке №6870 (ТМЗ)
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаЛабораторные расходные материалы по заявке №6870 (ТМЗ)
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2024
АйыАқпан
Жеткізу мерзімі орыс тіліндеВ течение 60 (шестьдесят) календарных дней с момента заключения договора
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдеШарт жасалған күннен бастап 60 (алпыс) күнтізбелік күн ішінде
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ. ул.Кабанбай батыра, 531.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 118543


Мемлекеттік тілде атауыЛабораторные расходные материалы по заявке №6870 (ТМЗ)
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы по заявке №6870 (ТМЗ)
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2024-02-27 13:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2024-03-07 13:30:00 8 месяцев назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіМаркетинговое исследование
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 7 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТех.спецификация для Митворк.XLSX
Келісім-шарттар жобаларыПриложение 3. Форма договора о закупках №7 на двух языках (1.1 и 3.1).DOCX
Келісім-шарттар жобаларыТМЗ Условия проведения электронных закупок ТМЗ.docx
Келісім-шарттар жобаларыТМЗ Форма КП (1).xlsx
Келісім-шарттар жобалары13,34 стр 3.1. шаблон, п.3.1.,ТМЗ, без аванса (обнов) каз.docx
Келісім-шарттар жобаларыПриложение 6 -Техническая спецификация для закупа расходных материалов (1618452 v1).docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_118543.pdf