Лот 488035-ЗКП1: Ақпараттық ресурстарға қол жеткізу қызметі

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по предоставлению доступа к информационным ресурсам
Мемлекеттік тілде атауыАқпараттық ресурстарға қол жеткізу қызметі
ТЖҚК коды620920.000.000013
Орыс тілінде сипаттамасыУслуги по предоставлению доступа к информационным ресурсам (сертификация пользователей, получение доступа и др.)
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаАқпараттық ресурстарға қолжетімділікті ұсыну бойынша қызметтер (пайдаланушыларды сертификаттау, қолжетімділікті алу және т.б.)
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыПодписка на доступ к базе данных Kompra
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездеме"Kompra" деректер базасына кіруге жазылу
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2024
АйыҚаңтар
Жеткізу мерзімі орыс тіліндеСогласно технической спецификации
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдеТехникалық сипаттамаға сәйкес
Толық бағасын есептеп шығару

700 000,00 ₸ x 1 Қызметтер = 700 000,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

700 000,00 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші"QAZAQSTAN INVESTMENT CORPORATION" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ.1.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 114702-1


Мемлекеттік тілде атауыАқпараттық ресурстарға қол жеткізу қызметі
Орыс тілінде атауыУслуги по предоставлению доступа к информационным ресурсам
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2024-01-22 17:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2024-01-26 10:00:00 11 месяцев назад
Ұйымдастырушы"QAZAQSTAN INVESTMENT CORPORATION" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіКоммерциялық ұсыныстар сұрау
Сатып алу түріҚызметтерді сатып алу
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 4 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТиповой договор о закупках услуг.docx
Келісім-шарттар жобаларыТС каз 19012024..pdf
Келісім-шарттар жобаларыТС рус Компра 19012024..pdf
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_114702.pdf