Лот 484233-ЗКП1: Әкімшілік/өндірістік жайларды жалдау бойынша қызметтер

Көріп шығу - 3

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по аренде административных/производственных помещений
Мемлекеттік тілде атауыӘкімшілік/өндірістік жайларды жалдау бойынша қызметтер
ТЖҚК коды682012.960.000000
Орыс тілінде сипаттамасыУслуги по аренде административных/производственных помещений
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаӘкімшілік/өндірістік жайларды жалға беру қызметі
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуги по аренде офисного помещения
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеКеңсе кеңістігін жалға беру қызметтері
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Алдын ала жылдық жоспар
Жылы2024
АйыЖелтоқсан
Жеткізу мерзімі орыс тіліндес 01 января 2024 года до 31 декабря 2024 года
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде2024 жылғы 01 қаңтардан 2024 жылғы 31 желтоқсанға дейін
Толық бағасын есептеп шығару

141 917 142,85 ₸ x 1 Қызметтер = 141 917 142,85 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

141 917 142,85 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші"ҚАЗАҚСТАН ИНЖИНИРИНГ" ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ (KAZAKHSTAN ENGINEERING) АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ.район Есиль, Керей Жәнібек хандар 12А1.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 112509-1


Мемлекеттік тілде атауыӘкімшілік/өндірістік жайларды жалдау бойынша қызметтер
Орыс тілінде атауыУслуги по аренде административных/производственных помещений
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2023-12-26 20:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2023-12-29 20:00:00 год назад
Ұйымдастырушы"ҚАЗАҚСТАН ИНЖИНИРИНГ" ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ (KAZAKHSTAN ENGINEERING) АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіКоммерциялық ұсыныстар сұрау
Алдын ала жылдық жоспар
Сатып алу түріҚызметтерді сатып алу
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТС аренды офиса 01.01-31.12.2024.doc
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_112509.pdf