Лот #371214: Оқу жұмыстары мен ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруға арналған зертханалық шығын материалдары: №49 өтінім (6420)

Көріп шығу - 2

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для реализации учебных работ и научно-исследовательских проектов: заявка №49 (6420)
Мемлекеттік тілде атауыОқу жұмыстары мен ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруға арналған зертханалық шығын материалдары: №49 өтінім (6420)
ТЖҚК коды20.59.52
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2023
АйыҚазан
Жеткізу мерзімі орыс тіліндев течение 90 календарных дней с даты вступления договора в силу
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдешарт күшіне енген күннен бастап 90 күнтізбелік күн ішінде
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ., Есіл ауданы, Қабанбай батыр даңғылы 53, С4, 6281.000

Құжаттар

Барлығы 1 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Техникалық сипаттамаларMitwork. Тех. спец. к заявке49.XLSX


Хабарландыру жөнінде ақпарат 106282


Мемлекеттік тілде атауыОқу жұмыстары мен ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруға арналған зертханалық шығын материалдары: №49 өтінім (6420)
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для реализации учебных работ и научно-исследовательских проектов: заявка №49 (6420)
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2023-10-12 17:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2023-10-20 16:00:00 7 месяцев назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіМаркетинговое исследование
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 4 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыПриложение 3. Форма договора о закупках №7 на двух языках (1.1 и 3.1).DOCX
Келісім-шарттар жобаларыТМЗ Условия проведения электронных закупок ТМЗ.docx
Келісім-шарттар жобаларыТМЗ Форма КП (1).xlsx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_106282.pdf