Лот 442009-ЗКП2: Көрмені ұйымдастыру және өткізу бойынша қызметтер

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по организации и проведению выставки
Мемлекеттік тілде атауыКөрмені ұйымдастыру және өткізу бойынша қызметтер
ТЖҚК коды823012.000.000000
Орыс тілінде сипаттамасыУслуги по организации и проведению выставки
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаКөрме өткізу мен ұйымдастыру бойынша қызмет
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуги по организации и проведению Выставки - Спартакиады, посвященной 20-летнему юбилею АО НК «Казахстан Инжиниринг»
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездеме"Қазақстан инжиниринг" ҰК" АҚ 20 жылдық мерейтойына арналған көрме - спартакиаданы ұйымдастыру және өткізу жөніндегі қызметтер
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2023
АйыТамыз
Жеткізу мерзімі орыс тіліндетехникалық сипаттамаға сәйкес
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдесогласно технической спецификации
Толық бағасын есептеп шығару

10 000 000,00 ₸ x 1 Қызметтер = 10 000 000,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

10 000 000,00 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші"ҚАЗАҚСТАН ИНЖИНИРИНГ" ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ (KAZAKHSTAN ENGINEERING) АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ., Керей және Жәнібек хандар көшесі, 12А1.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 102202-1


Мемлекеттік тілде атауыКөрмені ұйымдастыру және өткізу бойынша қызметтер
Орыс тілінде атауыУслуги по организации и проведению выставки
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2023-08-22 17:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2023-08-22 18:00:00 год назад
Ұйымдастырушы"ҚАЗАҚСТАН ИНЖИНИРИНГ" ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ (KAZAKHSTAN ENGINEERING) АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіКоммерциялық ұсыныстар сұрау
Сатып алу түріҚызметтерді сатып алу
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТС выставка 20-летие КИ.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_102202.pdf