Лот #261767: Лабораторные расходные материалы для академических целей для студентов MPTOX, №54

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для академических целей для студентов MPTOX, №54
Мемлекеттік тілде атауыЛабораторные расходные материалы для академических целей для студентов MPTOX, №54
ТЖҚК коды21.20.23
Орыс тілінде сипаттамасыЛабораторные расходные материалы для академических целей для студентов MPTOX, №54
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаЛабораторные расходные материалы для академических целей для студентов MPTOX, №54
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2022
АйыҚараша
Жеткізу мерзімі орыс тіліндеДо 31 декабря 2022 года
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде2022 jylǵy 31 jeltoksanga deıin
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ. Керей, Жанибек хандар, 5/11.000

Құжаттар

Барлығы 1 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Техникалық сипаттамаларТехническая спецификация 54 (3536917 v1).XLSX


Хабарландыру жөнінде ақпарат 73574


Мемлекеттік тілде атауыЛабораторные расходные материалы для академических целей для студентов MPTOX, №54
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для академических целей для студентов MPTOX, №54
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2022-10-22 16:05:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2022-11-01 10:00:00 год назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіМаркетинговое исследование
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 5 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТехническая спецификация 54 (3536917 v1).XLSX
Келісім-шарттар жобаларыФорма ТМЗ - КП.xlsx
Келісім-шарттар жобаларыТИПОВОЙ ДОГОВОР (ФОРМА №7) 3.1.DOCX
Келісім-шарттар жобаларыУсловия открытого сбора коммерческих предложений .docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_73574.pdf