Лот #25958: Вода

Көріп шығу - 2

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыВода
Мемлекеттік тілде атауыВода
ТЖҚК коды11.07.11.00.00.00.04.10.2
Орыс тілінде сипаттамасыМинеральная природная питьевая лечебная газированная. Ионно-солевой и газовый состав, повышенное содержание биологически активных компонентов. С минерализацией не менее 1 г/дм3 или при меньшей минерализации, содержащие биологически активные микрокомпоненты в количестве не ниже бальнеологических норм. V - 0,5 - 1 литр.
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаМинеральная природная питьевая лечебная газированная. Ионно-солевой и газовый состав, повышенное содержание биологически активных компонентов. С минерализацией не менее 1 г/дм3 или при меньшей минерализации, содержащие биологически активные микрокомпоненты в количестве не ниже бальнеологических норм. V - 0,5 - 1 литр.
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыПитьевая вода в бутылях 0,5 л (негазированная)
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездеме0,5 л құтыдағы ауыз суы (газдалмаған)
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2019
АйыАқпан
Жеткізу мерзімі орыс тіліндесогласно условиям проекта договора
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдесогласно условиям проекта договора
Толық бағасын есептеп шығару

107,00 ₸ x 1897 Шөлмек = 202 979,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

202 979,00 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші"Қазақстанның Даму Банкі" Акционерлік қоғамы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ.1897.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 10615


Мемлекеттік тілде атауыВода
Орыс тілінде атауыВода
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2019-02-21 16:50:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2019-02-26 15:30:00 5 лет назад
Ұйымдастырушы"Қазақстанның Даму Банкі" Акционерлік қоғамы
Сатып алу әдісіМаркетингтік зерттеулер
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыпроект Договора по воде на 2019.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_10615.pdf