Лот #23430: Услуги информационные, не включенные в другие группировки прочие

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги информационные, не включенные в другие группировки прочие
Мемлекеттік тілде атауыУслуги информационные, не включенные в другие группировки прочие
ТЖҚК коды63.99.10.90.00.00.00
Орыс тілінде сипаттамасыПрочие виды деятельности информационных служб.
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаПрочие виды деятельности информационных служб.
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуги по сопровождению и технической поддержке информационной системы 1С
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездеме1С ақпараттық жүйеде ілесу және техникалық қолдау бойынша қызметтер
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2019
АйыҚаңтар
Жеткізу мерзімі орыс тіліндеВ соответствии с технической спецификацией
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдеВ соответствии с технической спецификацией
Толық бағасын есептеп шығару

4 285 714,00 ₸ x 1 Бір қызмет = 4 285 714,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

4 285 714,00 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші«ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКСПОРТТЫҚ-КРЕДИТТІК АГЕНТТІГІ» АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАстана қ., "Есіл" ауданы1.000

Құжаттар

Барлығы 1 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Техникалық сипаттамаларТС 1С СОПРОВОЖДЕНИЕ.docx


Хабарландыру жөнінде ақпарат 9614


Мемлекеттік тілде атауыУслуги информационные, не включенные в другие группировки прочие
Орыс тілінде атауыУслуги информационные, не включенные в другие группировки прочие
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2019-01-08 09:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2019-01-14 09:00:00 5 лет назад
Ұйымдастырушы«ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКСПОРТТЫҚ-КРЕДИТТІК АГЕНТТІГІ» АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіМаркетингтік зерттеулер
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТС 1С СОПРОВОЖДЕНИЕ.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_9614.pdf