Лот #22224: Услуги информационных агентств, предоставляемые аудиовизуальным средствам массовой информации

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги информационных агентств, предоставляемые аудиовизуальным средствам массовой информации
Мемлекеттік тілде атауыУслуги информационных агентств, предоставляемые аудиовизуальным средствам массовой информации
ТЖҚК коды63.91.12.10.00.00.00
Орыс тілінде сипаттамасыУслуги по предоставлению новостей, фотографий, видео и других материалов аудиовизуальным средствам массовой информации агентствами новостей и другими информационными агентствами.
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаУслуги по предоставлению новостей, фотографий, видео и других материалов аудиовизуальным средствам массовой информации агентствами новостей и другими информационными агентствами.
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыМониторинг СМИ
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеБАҚ мониторингі
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2019
АйыҚаңтар
Жеткізу мерзімі орыс тіліндев течение года / жыл бойы
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдев течение года / жыл бойы
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші"ҚАЗАҚСТАН ТҰРҒЫН ҮЙ КОМПАНИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанАлматы қ., Алмалы ауданы1.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 9253


Мемлекеттік тілде атауыБұқаралық ақпарат құралдарының мониторингі
Орыс тілінде атауыМониторинг средств массовой информации
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2018-12-13 16:15:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2018-12-20 16:15:00 6 лет назад
Ұйымдастырушы"ҚАЗАҚСТАН ТҰРҒЫН ҮЙ КОМПАНИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіМаркетингтік зерттеулер
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 4 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларытехническая спецификация мониторинга СМИ.rar
Ашық кілттер9253_public.key
Жабық кілттер9253_private.key
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_9253.pdf