Лот #98360: Расходные материалы для ремонтных работ лабораторного оборудования Офиса Провоста

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыРасходные материалы для ремонтных работ лабораторного оборудования Офиса Провоста
Мемлекеттік тілде атауыРасходные материалы для ремонтных работ лабораторного оборудования Офиса Провоста
ТЖҚК коды26.51.85
Орыс тілінде сипаттамасыРасходные материалы для ремонтных работ лабораторного оборудования Офиса Провоста
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаРасходные материалы для ремонтных работ лабораторного оборудования Офиса Провоста
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2021
АйыҚаңтар
Жеткізу мерзімі орыс тілінде60 календарных дней с даты вступления договора в силу
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде60 календарных дней с даты вступления договора в силу
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
Қазақстанг.Нур-Султан,ул.Кабанбай батыра, 531.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 30586


Мемлекеттік тілде атауыРасходные материалы для ремонтных работ лабораторного оборудования Офиса Провоста
Орыс тілінде атауыРасходные материалы для ремонтных работ лабораторного оборудования Офиса Провоста
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2021-01-12 12:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2021-01-19 12:30:00 3 года назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіБағалық ұсыныстарды сұрату
Сатып алу түріТауарларды сатып алу (2022 дейін)
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 5 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыTechnical Specification.XLSX
Келісім-шарттар жобалары3.1. шаблон, п.3.1.,ТМЗ, без аванса (1).docx
Келісім-шарттар жобаларыУсловия открытого сбора коммерческих предложений для закупок.docx
Келісім-шарттар жобаларыформа КП при ЗЦП ТМЗ.xlsx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_30586.pdf