Лот #579023: Каолин и глины каолиновые прочие

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для реализации научных проектов OP2025026 № 906
Мемлекеттік тілде атауыКаолин и глины каолиновые прочие
ТЖҚК коды08.12.21
Орыс тілінде сипаттамасыЛабораторные расходные материалы для реализации научных проектов OP2025026 № 906
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаЛабораторные расходные материалы для реализации научных проектов OP2025026 № 906
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыЛабораторные расходные материалы для реализации научных проектов OP2025026 № 906
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеЛабораторные расходные материалы для реализации научных проектов OP2025026 № 906
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2025
АйыҚазан
Жеткізу мерзімі орыс тіліндев течении 40 каледарных с момента заключения договора
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдев течении 40 каледарных с момента заключения договора
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанDDP Астана қ., Нұра ауданы,Кабанбай батыр 531.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 170707


Мемлекеттік тілде атауыКаолин и глины каолиновые прочие
Орыс тілінде атауыЛабораторные расходные материалы для реализации научных проектов OP2025026 № 906
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2025-10-06 18:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2025-10-14 14:30:29 месяц назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіМаркетинговое исследование
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 5 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларытс.xlsx
Келісім-шарттар жобаларыТИПОВОЙ ДОГОВОР (ФОРМА №7)-ТМЗ-п 1.1.DOCX
Келісім-шарттар жобаларыУсловия открытого сбора коммерческих предложений для закупок.docx
Келісім-шарттар жобаларыформа КП - ТМЗ.xlsx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_170707.pdf