Лот #461208: ДӨО ғимараттары витраждарын кәсіби жуу бойынша көрсетілетін қызмет

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуга по профессиональной мойке витражей здания ЦОД
Мемлекеттік тілде атауыДӨО ғимараттары витраждарын кәсіби жуу бойынша көрсетілетін қызмет
СанатБасқа да коммуналдық қызметтер
Орыс тілінде сипаттамасыУслуга по профессиональной мойке витражей здания ЦОД
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаДӨО ғимараттары витраждарын кәсіби жуу бойынша көрсетілетін қызмет
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуга по профессиональной мойке витражей здания ЦОД
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеДӨО ғимараттары витраждарын кәсіби жуу бойынша көрсетілетін қызмет
Жылы2024
АйыШілде
Жеткізу мерзімі орыс тіліндеС 01 января по 31 декабря 2025 года. По заявке Заказчика. Срок исполнения заявки в течение15 (пятнадцати) календарных дней. Заявка направляется посредством электронной почты, мессенджером WhatsApp
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілде2025 жылғы 01 қаңтардан 31 желтоқсанға дейін. Тапсырыс берушінің өтінімі бойынша. Өтінімді орындау мерзімі 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде. Өтінімді WhatsApp мессенджері, электрондық пошта арқылы жібереді.
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанКазахстан, г.Астана, район Байқоңыр, пересечение улиц С329 и С3281.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 132364


Мемлекеттік тілде атауыДӨО ғимараттары витраждарын кәсіби жуу бойынша көрсетілетін қызмет
Орыс тілінде атауыУслуга по профессиональной мойке витражей здания ЦОД
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2024-07-26 09:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2024-08-02 09:00:00 месяц назад
Ұйымдастырушы«Ұлттық ақпараттық технологиялар» акционерлік қоғамы
Сатып алу әдісіМаркетинговое исследование
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобалары6. ТС Мойка вит каз_рус 2025.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_132364.pdf