Лот #131483: «Новые материалы и устройства для обороны и аэрокосмического применения»

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауы«Новые материалы и устройства для обороны и аэрокосмического применения»
Мемлекеттік тілде атауы«Новые материалы и устройства для обороны и аэрокосмического применения»
ТЖҚК коды26.51.53
Орыс тілінде сипаттамасы«Новые материалы и устройства для обороны и аэрокосмического применения»
Мемлекеттік тілдегі сипаттама«Новые материалы и устройства для обороны и аэрокосмического применения»
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2021
АйыТамыз
Жеткізу мерзімі орыс тіліндеВ течение 60 календарных дней с даты вступления договора в силу
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдеШарт күшіне енген күннен бастап 60 күнтізбелік күн ішінде
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанНұр-Сұлтан қ.1.000

Құжаттар

Барлығы 4 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Техникалық сипаттамаларПриложение 3. Форма договора о закупках №7 на двух языках (1.1 и 3.1).DOCX
Техникалық сипаттамаларТС_ТМЗ_рус.xlsx
Техникалық сипаттамаларТМЗ Форма КП (1).xlsx
Техникалық сипаттамаларУсловия проведения электронных закупок ТМЗ.docx


Хабарландыру жөнінде ақпарат 39315


Мемлекеттік тілде атауы«Новые материалы и устройства для обороны и аэрокосмического применения»
Орыс тілінде атауы«Новые материалы и устройства для обороны и аэрокосмического применения»
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2021-08-25 09:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2021-09-02 19:00:00 2 года назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіБағалық ұсыныстарды сұрату
Сатып алу түріТауарларды сатып алу (2022 дейін)
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 2 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТС_ТМЗ_рус.xlsx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_39315.pdf