Лот #128344: Расходные материалов по проекту: Разработка высокочувствительных нанопленочных газовых сенсоров на основе МОП

Көріп шығу - 1

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыРасходные материалов по проекту: Разработка высокочувствительных нанопленочных газовых сенсоров на основе МОП
Мемлекеттік тілде атауыРасходные материалов по проекту: Разработка высокочувствительных нанопленочных газовых сенсоров на основе МОП
ТЖҚК коды10.82.21
Орыс тілінде сипаттамасыРасходные материалов по проекту: Разработка высокочувствительных нанопленочных газовых сенсоров на основе МОП
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2021
АйыШілде
Жеткізу мерзімі орыс тіліндев течении 90 календарных дней
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдев течении 90 календарных дней
Саны1.000
Аванстық төлем мөлшері0
Тапсырыс беруші«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
Қазақстанг.Нур-Султан,ул.Кабанбай батыра, 531.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 38304


Мемлекеттік тілде атауыРасходные материалов по проекту: Разработка высокочувствительных нанопленочных газовых сенсоров на основе МОП
Орыс тілінде атауыРасходные материалов по проекту: Разработка высокочувствительных нанопленочных газовых сенсоров на основе МОП
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2021-07-23 16:00:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2021-07-30 14:00:00 2 года назад
Ұйымдастырушы«Назарбаев Университеті» дербес білім беру ұйымы
Сатып алу әдісіБағалық ұсыныстарды сұрату
Сатып алу түріТауарларды сатып алу (2022 дейін)
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 5 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларыТиповой договор п.3.1 1.1 (1).DOCX
Келісім-шарттар жобаларыУсловия открытого сбора коммерческих предложений для закупок (1).docx
Келісім-шарттар жобаларыформа КП при ЗЦП ТМЗ (1) (1).xlsx
Келісім-шарттар жобаларыТехническая спецификация мишеней заказ №2 от 19. (2971004 v1).xlsx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_38304.pdf