Жаңалықтар /

 ЕЭП 38.0 нұсқасында не жаңалық


Квазимемлекеттік сектордың сатып алулары

  • Электрондық банк кепілдігі. Тапсырмаларды келісуге және қол қоюға бір мезгілде тағайындау қатесі түзетілді. Қол қою тапсырмаларын барлық қатысушылармен келісілгеннен кейін ғана тағайындауға болады.
  • Электрондық дүкен. Шарт бұзылған жағдайда өтінімдер жасау және сатып алу әдісін өзгерту мүмкіндігі қосылды.
  • Егер жеткізуші коммерциялық ұсыныстарды сұрату арқылы анықталған болса, бір көзден сатып алуға алдыңғы сатып алудан хабарландыру құжаттары көшірілмейтін қате түзетілді.
  • Электрондық дүкен. Лоттың техникалық сипаттамасында енді кескінге сілтеме көрсетіледі.
  • Баға ұсыныстарын сұратқаннан кейін бір көзден сатып алу. Бір көзден сатып алуда өтінімдерді қабылдаудың басталу күні автоматты түрде көрсетіледі. Күні келесідей қалыптастырылады: баға ұсыныстарын сұрату қорытындыларын шығару күні плюс бір сағат. Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні - бес жұмыс күнінен кейін.
  • Егер «Электрондық дүкен» тәсілімен сатып алу өткізілмесе, онда тапсырыс беруші сатып алуды кез келген тәсілмен жүргізе алады. Бұл ретте техникалық сипаттама «Электрондық дүкен» тәсілімен сатып алу кезінде бекітілуі тиіс.
  • Пайдаланушы сатып алуға өтiнiм жасағанға дейін лицензияны сураткан жағдайда ашу хаттамасында лицензия көрсетілмейтін кате түзетілді.


Сатып алуды бақылау жөніндегі орталық қызмет

  • Жеткізуші берілген шағым бойынша СБОҚ-ның жауабына қарсылық бере алады. Сондай-ақ, СБОҚ-ның қарсылыққа жауап беру мүмкіндігі қосылды.
  • Күнделікті сатып алу мониторингі үшін СБОҚ үшін есептілік іске асырылды.
  • Есеп беру бағыттар бойынша бөлінеді:

Бірінші бағыт. Тендер немесе аукцион жарияланған күннен бастап тендерлік құжаттаманың жобасын алдын ала талқылау кезеңінде ескертулерді қабылдау мерзімі аяқталғанға дейін.

Екінші бағыт. Тендер немесе аукцион тәсілімен сатып алу туралы хабарландыру мәтіні орналастырылған күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде.

Үшінші бағыт. Порталда алдын ала рұқсат беру (тендер үшін) хаттамасы орналастырылған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде.

Төртінші бағыт. Қорытындылар хаттамасы орналастырылған күннен бастап сатып алу туралы шарт (тендер және аукцион үшін) жасалғанға дейін бес жұмыс күні ішінде.

  • СБОҚ үшін қатысушылардың парақтарын қарап шығу мүмкіндігі қосылды.



Квазимемлекеттік емес сектордың сатып алулары

  • Екі сатылы тендерді өткізудегі қате жойылды. Енді комиссия шешімін күтпей-ақ қорытынды хаттамасын жасауға болмайды.
  • KIDF сатып алулар. «Ұсынысқа сұрау салу (RFP)1» тәсілімен сатып алу үшін жаңа мүмкіндіктер:
  • берілген өтінімдер болған кезде рұқсат беру хаттамасын қалыптастыру,
  • қол жеткізу хаттамасы жарияланғанға дейін әлеуетті жеткізушілердің бағаларын жасыру,
  • жіберілген жеткізушілер арасында бағаларды көрсету,
  • қолмен қорытындылау,
  • сатып алуды 1 жеңімпазбен өтті деп тану.
  • ашық тендерге жіберу хаттамасын қолмен қорытындылау арқылы қалыптастыру.
  • Комиссияға үш түрлі файлдарды жүктеп, оларға қол қоюға болады: ерекше пікір, сараптамалық қорытынды, біліктілік туралы мәліметтер.
  • Квазимемлекеттік емес компаниялар аукциондарға сараптамалық комиссияны қоса алады.
  • Егер Тапсырыс беруші жоспардың тармағына өзгерістер енгізсе, онда өтінімдер тек осы тармақ бойынша кері қайтарып алынады. Егер, мысалы, жеткізуші бір хабарландыру бойынша бірнеше өтінім берсе, онда жоспардың тармағы өзгерген өтінімдер ғана қайтарылады.
  • Квазимемлекеттік емес сектордың тапсырыс берушілері үшін енді аукцион қорытындыларының хаттамасына қол қоюдың қажеті жоқ.


Маркетингтік зерттеу

  • Егер сатып алуға өтінім берілмеген болса, маркетингтік зерттеуді ұйымдастырушы хабарлама алатын қате түзетілді.
  • Егер маркетингтік зерттеу шақыру бойынша жүргізілсе, онда жүйе шақырылған жеткізушілердің санын тексереді. Егер өтінім беруші жеткізуші біреуден аз болса, жүйе қателікті көрсетеді.
  • Енді жеткізушілер маркетингтік зерттеулерде тапсырыс берушінің жоспарлы бағасынан асатын баға ұсыныстарын бере алады.
  • Квазимемлекеттік сектор үшін маркетингтік зерттеу «Коммерциялық ұсыныстарды сұрату» деп өзгертілді.
  • Енді жеткізушілерге шақыру бойынша маркетингтік зерттеулерге қатысу үшін аккредиттеу қажет емес.


Шарттар

  • Шарттың орындалуын кері қайтарып алу. Тапсырыс беруші шарт бойынша төлемді алып тастай алады, ол үшін шарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін қосымша 60 күн бар. Бұрын жүйе шартты орындау мерзімі мен 60 күнді есептейтін.
  • Жеткізушімен шартты келісу. Тапсырыс беруші электрондық шартты жеткізушінің деректерінсіз қалыптастыра алады. Бірақ жеткізуші, егер ол қол қоюшы туралы мәліметтерді көрсетпесе, шартты келісе алмайды.
  • Егер өндіруші ел Қазақстан болмаса, енді жеткізушCT-KZ сертификаты туралы мәліметтерді толтыруға міндетті емес. Шарт тақырыбында жаңа өрістер пайда болды: «Өндіруші ел» және «Тауар мәртебесі». Егер тауарды өндіретін ел Қазақстан болмаса, онда CT-KZ сертификаттары туралы мәліметтерді толтыру міндетті емес.
  • Шарттың орындалуын қамтамасыз етуді енгізбей төлемдерге шектеу қою. Егер Тапсырыс беруші «Шарт бойынша қамтамасыз етуді жеткізуші енгізген» деген белгіні «Қамтамасыз ету» деген қосымша бетке қоймаса, жүйе шарт карточкасына төлем енгізуге мүмкіндік бермейді.


Жалпы өзгерістер

  • Құжаттарды мұрағатпен жүктеу қатесі жойылды.
  • Комиссия мүшесін үлгі арқылы қосқан кезде бұғатталған пайдаланушының комиссияға кіріп кету қатесі жойылды.
  • әлеуетті өнім берушінің өтінімін талқылау үшін жеткізуші және комиссия,
  • шартты талқылау үшін жеткізуші және тапсырыс беруші арасында хабар алмасу мүмкіндігі қосылды.
  • Қатысушыны аккредиттеу. Егер өтінім «Нақтылануда» күйінде болса, қатысушы құжаттарды жүктей алмайтын қате жойылды.
  • Тапсырманың атауында құжат бойынша қосымша ақпарат көрсетіледі: Шарттың нөмірі мен сипаттамасы, тапсырманың авторы.
  • Өтінімді пысықтау кезінде аккредиттеу мен тарифті тексеру. Егер жеткізуші сатып алуға қатысуға өтінім берсе және осы уақытта аккредиттеу немесе тариф мерзімі өтіп кетсе, онда жеткізуші өтінімді пысықап, сатып алуға қатыса алады.
  • Алдын-ала талқылауда енді қатысушының салық берешегін тексеру болмайды.
  • Ашу мерзімін ауыстыру туралы хабарлама. Өтінімдерді ашу кейінге қалдырылған жағдайда, портал қатысушыларға, егер олардың өтінімдері «Жоба» немесе «Берілген» мәртебелерінде болса, хабарлама жібереді.



Кез келген сұрақтар бойынша техникалық қолдау қызметіне хабарласыңыз. Техникалық қолдау операторлары тіркеу, тарифтер және функционал туралы сұрақтарға жауап береді. Операторлар өтініштерді support@mitwork.kz электрондық пошта немесе порталдағы тегін онлайн-чат арқылы арқылы қабылдайды. Жеткізушілер үшін ақылы телефон желісі де жұмыс істейді: 8 809 080 90 80.


жаңарту, ЕЭП, тапсырыс берушілер, жеткізушілер, сатып алулар

2022 ж. 16 мам., 09:00:33