Лот 300393-ИОИП1: Автомобиль көлігін сақтандыру бойынша қызмет көрсетулер

Көріп шығу - 2

Бұл хабарландыру сатып алу туралы хабарлама болып табылмайды және міндетті сатып алу пайда маркетингтік зерттеулер қатысушыларымен шарттық міндеттемелерге әкелмейді
Орыс тілінде атауыУслуги по страхованию автомобильного транспорта
Мемлекеттік тілде атауыАвтомобиль көлігін сақтандыру бойынша қызмет көрсетулер
ТЖҚК коды749020.000.000012
Орыс тілінде сипаттамасыУслуги по страхованию автомобильного транспорта
Мемлекеттік тілдегі сипаттамаАвтокөлік қызметтері бойынша сақтандыру бойынша қызметтер
Орыс тілінде қосымша сипаттамасыУслуги по добровольному страхованию автотранспортных средств областных представительств
Мемлекеттік тілдегі қосымша мінездемеАвтокөлікті ерікті түрде сақтандыру бойынша қызметтері
Жоспар тармағының түріҚаржылық жылдан аспайтын сатып алулар
Жылы2022
АйыМаусым
Жеткізу мерзімі орыс тіліндев течение календарного года
Жеткізу мерзімі мемлекеттік тілдекүнтізбелік жыл бойы
Толық бағасын есептеп шығару

3 218 480,00 ₸ x 1 Бір қызмет = 3 218 480,00 ₸

Аванстық төлемді есептеп шығару

3 218 480,00 ₸ x 0% = 0,00 ₸

Тапсырыс беруші"АЗЫҚ-ТҮЛІК КЕЛІСІМШАРТ КОРПОРАЦИЯСЫ" ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ

Жеткізу орындары

Барлығы 1 жазба.
Елді мекенЖеткізу орныСаны
ҚазақстанНұр-Сұлтан қ.1.000


Хабарландыру жөнінде ақпарат 62814-1


Мемлекеттік тілде атауыАвтомобиль көлігін сақтандыру бойынша қызмет көрсетулер
Орыс тілінде атауыУслуги по страхованию автомобильного транспорта
Өтінімдерді қабылдаудың басталу күні2022-06-29 16:30:00
Өтінімдерді қабылдаудың аяқталу күні2022-06-30 16:30:00 год назад
Ұйымдастырушы"АЗЫҚ-ТҮЛІК КЕЛІСІМШАРТ КОРПОРАЦИЯСЫ" ҰЛТТЫҚ КОМПАНИЯСЫ" АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ
Сатып алу әдісіКоммерциялық ұсыныстар сұрау
Шақырылғандар арасындағы сатып алу
Сатып алу түріҚызметтерді сатып алу
МәртебеАяқталды

Құжаттар

Барлығы 3 жазба.
Құжат санатыҚұжат атауы 
Келісім-шарттар жобаларытех спецификация страховка КАСКО области(kk).docx
Келісім-шарттар жобаларытех спецификация страховка КАСКО области.docx
Маркетингтік зерттеулер нәтижелеріmarketing_62814.pdf